torstai 24. huhtikuuta 2014

Esittäytyminen

Olen vietnamilainen mies ja jo yli 20-vuotias. Elelen soluasunnossa Helsingissä parin muun tuntemattoman ihmisen kanssa. Yli vuoden soluasunnossa on ollut ihan rentoa, paitsi muutamat kerrat kun esimerkiksi kämppis päätti sen, että hän vie oman mikronsa omaan huoneeseen keittiöstä. Olen luonteeltani nörtti jos sellaista luonnetta on, mutta hauska ja humoristinen ja ehkä vähän nössökin.  Ainakin niin kaverini sanovat kun en uskaltanut tulla Tivolin laitteeseen Mega Spin:iin.
kokkaan usein!

Harrastan tanssia, Breakdancea ja olen harrastanut jo yli 4 vuotta, mutta tietenkin intti oli välissä ja kaikkea muuta tekosyitä keksiikin ettei jaksa aina treenata. Tanssi on minulle tosi tärkeä ja haluan joka kerralla kehittyä enemmän ja enemmän. En kuitenkaan SM-tasoa, mutta se riittää että pystyy heittää näyttävästi settiä kun on tarve.
Barcelonassa kadulla tanssimista

Opiskelen Helsingin Metropoliassa tietotekniikkaa ja aloitin viime vuonna heti intistä päästyäni eli tammikuussa. Koulu on ollut kohtalainen ja olen 3-4 arvosanan oppilas kun siellä on asteikot 0-5. Eli ihan hyvin menee ja olen myös löytänyt kaveri porukan, joista suurin osa ei käy kummoisemmin baareissa. Mielestäni outoa, mutta hyvää porukkaa kuitenkin. Ne tekevät läksyt ja ovat ahkeria, mutta uskon että ne jotain muutakin tekevät.


Kirjoittelen blogeissani eeppisistä reissuistani ja hetkistäni kavereitteni kanssa. Kirjoitan myös tietenkin jostain muustakin, joka avartaisi teidän maailmaa. Lisäilen myös kuvia, kun niitä tulee niin paljon kun on hyvä kamera puhelimessa.

Järvenpäässä kahlitaan jo heti alku keväästä
Tämä oli tällainen lyhyt esittäytyminen ja kun tulee mieleen jotain mielenkiintoista itsestäni niin kerron seuraavissa blogeissani.